söndag 21 juni 2009

Småroligt

Det är inte meningen att jag ska skriva här nu, men jag kan inte låta bli att berätta ett par lite småroliga saker som hände igår.
För det första, så är min låtsasmammas kusin den nästan enda jag kan konversera med nere i Kroatien (pga språk). Därmed är han den nästan enda jag nämner, eftersom han också är en av de få jag gillar att umgås med. Så mamma frågade mig igår om jag ''var förtjust'' i honom. ''NEJ'', var svaret på det. Hon hade tydligen fått det från pappa! Saken är den att han är typ 4-5 år äldre än mig också. Det kommer verkligen bli spännande att se hur pappa uppträder.. Ser nästan fram emot det!
Och den andra saken är att jag för första gången bjöds på alkohol igår. Det smakade blä. På något kalas var det, och värden bjöd. Haha!
Åker iväg snart, får se hur det går..

2 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att få höra hur din pappa kommer att uppträda;)
    Hoppas du har det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, låter som att du kommer få det riktigt kul.
    Lycka till!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera