tisdag 19 augusti 2008

Sista lovdagen

Jag får ångest bara jag tänker på det. Skolan. Imorgon är det dags, och jag är hur rädd som helst. Ibland skulle jag bara vilja se deras kroppar hänga sådär som i Pirates of the Carrabean (ingen om jag stavat rätt nu men aja XD)... Fast det skulle nog vara rätt så hemskt att se ändå. Jag är en människa som hatar allt som har med mord att göra, även om jag kan acceptera döden. För om inte alla dog, vart skulle vi då bo? Bygga små gångar under jorden och trampa runt där med små lyktor och bli blind när man fick se solen för första gången på två evigheter? Haha, nej knappast...
Nu bytte jag samtalsämne. Det märkte ni, eller hur? Jag slår vad om att min blogg inte är ett dugg intressant att läsa, men jag är nybörjare så det får ni stå ut med *ondskefullt skratt*.
Annars vet jag inte vad jag skulle kunna skriva. Tänker väl mest lata mig, och så måste jag gå till biblioteket också. Fick böter häromdagen. Jag visste inte ens att den där tidningen var försenad.. XD

Men var mitt första blogginlägg lyckat då? ;)

3 kommentarer:

  1. Bra inlägg! (=

    Blä jag vill inte häller till skolan, vilken dag börjar du på?

    BLÄBLÄBLÄ!
    Jag får också massa ångest av den..
    blä på skolan!


    // Tilda (osynlig_flikka)

    SvaraRadera
  2. hej de e meppen! (meplicious)
    haha tänkte faktiskt om jag sku få länka din blogg från min blogg så jag ser då du uppdaterar? o andra ser länken också :p
    Gör det nu säg till om du inte gillar det!

    SvaraRadera
  3. Förstår dig älsklingen,
    Älskar dig <33
    // bortomverkligheten

    SvaraRadera