onsdag 8 oktober 2008

Nackspärr och ångestfrihet (nästan)

Det är konstigt. Och rätt läskigt. Jag hade nackspärr i förrgår, men jag irriterades inte så nömnvärt av det. Anledning: Jag slapp ångesten, jag hade inte någon ångest på hela kvällen för första gången på evigheter. Hur skönt som helst, och ovanligt som sagt.
Men på dagen, blä på den. Då däremot fick jag en extrem attack, kunde inte andas, jag var tvungen att springa in på toaletten för att lugna ner mig, det var hemskt. Och farligt också, för jag har hittat ett ställe som eventuellt skulle kunna fungera att skära sig på. Iofs är det nog inte tillräckligt vasst för blod, men det framkallar smärta. Vilket ställe tänker jag inte berätta, för jag vill inte att någon annan ska få idén.

Och det blåste så härligt idag <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar