fredag 9 januari 2009

Trötthet

Det blir nog ett kort inlägg idag, har inte riktigt någon inspiration.
Skolan började ju igår, nog inte riktigt så hemskt men jag fantiserar alltid upp det. Egentligen är det väl värre innan. Eller allra värst på våren, då umgås man så mycket med varandra i skolan att man blir trött(are) på varandra.
Dagarna i övrigt... Igår var nog en helt ok dag. Lite bekymrad över andras problem dock. Sedan var det ju karate, trevligt att träffa vissa där. Det är en ''ny'' där, hon kom i höstas iofs men hon är väldigt rolig och lätt att prata med. Idag var det sämre. Jag är trött och har varit det hela dagen, det brukar nästan alltid försämra mitt humör. Så med andra ord har jag vart nedstämd större delen av eftermiddagen och haft en kort ångestattack påväg hem från skolan. Passade min lillebror en bra stund också...

Som sagt, kort inlägg. Inte på skrivarhumör, återkommer väl förhoppningsvis på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar